Wednesday, March 31, 2010

Mimpi

Telah ana hadapi satu mimpi yang kurang enak. Sebentar tadi. Mungkin balasan ana kerana tidur hingga lewat petang. Tapi apa yang pasti, ia sungguh menakutkan diri ana.


Keletihan adalah perkara biasa dan ana mengambil keputusan untuk tidur pada petang tadi. Ana tinggalkan rakan-rakan MD54 ana, maaf kepada mereka. Tapi ana bangga dengan keputusan mereka di gelanggang badminton. Formula biasa bagi mereka yang sama seperti ana, tidur selepas solat asar dan berharap untuk bangun sebelum azan magrib berkumandang.

Mungkin enta tertanya-tanya apakah cerita disebalik mimpi ana?

Apsal ni, i cant feel them already.
Dont worry dear, it is going to be fine.
( a small voice in my head)
I cant see anybody nearby
Ana, berasa ana sedang berada di atas katil dan ditolak ke dalam sebuah bilik.
Adik, adik nak tidur habis ke, adik nak relaks2 je.
Ugh, apa ni? And, there are 3 ppl, and they are wearing masks.
Mereka pon berbisik, and i am very confused at that moment.
Ana berpaling ke arah dimana ada satu tingkap besar yang boleh ana boleh lihat menembusi bilik sebelah.

Ada 2 orang manusia ana kenali sangat. Dan ana memang rapat. Mereka senyum kepada ana. Ana pun hairan. Tetapi, ana membalas senyuman mereka. Dengan serta-merta, muka mereka dissolve menjadi satu makhluk yang amat menakutkan dan mereka menjilat-jilat di permukaan tingkap tersebut.

Ana menjerit kepada 3 orang di dalam bilik yang sama dengan ana.
Arghhhhhhhhhhhhhhh, tolong, tolong.

Dan mereka seperti tidak mengendah kan ana.
Ana terdengar mereka menyebut perkataan
EPIDURAL.

Badan ana kaku dan tidak boleh bergerak. Macam diberi dadah. Ana pelik salah seorang dari orang tersebut membawa keluar satu jarum yang sangat besar. Ana terperanjat dan cuba melepaskan diri. Tetapi satu beban yang sangat berat menghalang ana untuk bergerak. Dan satu jarum panjang dicucuk kebelakang diri anda dan terasa tulang belakang ana.

Ana, cuba untuk menjerit tetapi tiada suara yang keluar dan mata ana tertumpu kepada raksaksa yang sedang tersengih-sengih di tingkap itu.

Mata ana mengeluarkan air mata kesiksaan. Dan ana terdengar suara gerudi dan terus mencucuk ke dalam lutut ana.

...................................................................................................

Ana tersedar dan bangun dari tidur. Astaghfirullahalazim.

Ana lantas bergerak mengambil wuduk dan solat maghrib.


...................................................................................................


Ana membuka email box dan mendapat satu emel dari ibunda.



Mungkinkah mimpi ana ini membawa satu petunjuk......

So, thats all, adios mi amor, :)


5 remark/s:

That's why i'm the awesome oneee said...

I dreamt that i fought zombies last night. With my friend.

We didn't use guns or anything. We used spears. More like a long sharp stick.

:)

zombie dream = awesome

atiQa said...

hey bro!
hope everything will be fine ya? :)
cheers!~

Kamal Lazi said...

to the most fake awesome person who ever lived.

the way i see it, you were dreaming about zombies because you were excessively playing plant vs zombie.

so what kind of plant are you?

baahahahah


ieka ; tq :)

The one and only awesomeeeee said...

Nooooo. I dont play THAT game. I'm just awesome, thats why my dreams are awesome too! :)

cik dyana zalzali said...

we takut doe mimpi uh! sumpah taktipu. jgn tidur petang lah tak baik utk budak sekolah.haha(;